Selma här'







Sitter och ser på so u think u can dance. Shit vad jag blir avundsjuk på alla de som dansar så jäävla bra! önskar att jag kunde dansa så fint.. Ååh, jag tycker så synd om de som är med i so u think u can dance, speciellt juryn.. de som får stå ut med hon mary.. Hennes röst skär verkligen in i huvudet. Jag som sitter bakom tv:en vill ta självmord när hon skriker.. Tänk på de som sitter vid henne, vad de tänker då?
Tänkte börja i dans, för o lära mig lite grann. hehe. Men men, jag är bara för lat för dans. ork ork.. Näe men jag tänkte börja helst i salsa, hiphop eller moderndans. Tycker att de är så sjukt snygga dansstilar. Får se om jag slutar lata mig så mkt i framtiden .. 



                                       


Me love





Me don't like
Jag har inget emot henne.. Men jag hatar absolut hennes pipiga röst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0