samar här



SÅ TRÖT!
Jag har så mycket läxor och har verkligen känsalan av att jag ligger efter och måste ta igen allt!
(så jobbigt när det blir så här)
på 5 veckor ska jag plugga till :


Spanska redovisning och något blockprov.
Matte blockprov (missade det)
matte kap 6.
Läsa ut en engelskroman
skirva klart uppdraget ( som är på typ 5 ämnen)
Religions prov.



Kommer säkert somna i skolan idag
också!


JAAAAAAAAAG VIIIIIIL BA RESA OCH LÄMNA DETTA LAND FÖR NÅGRA DAGAR!
iallafall nu ska jag duscha platta håret och plugga ska sova igen kl 6 och vakna vid 9 för att sen åka till skolan!! puss hej så länge..

BTW jag har jätte svårt för att stava
DUSCHA!
jag stannar alltid till och tänker på om jag stavat rätt:$


Kommentarer
Postat av: Emma

fyfan jag ska oxå göra allt det där... Man vill ba gå å dö och sova i hundra år och vakna på sommarlovet igen -.-

2010-01-13 @ 11:29:49
URL: http://enjoyemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0